Oh Happy Day !

2009-11-17 22:27:40 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tja Tja !
Idag fick vi nog av att sitta hemma . Eftersom William varit feberfri sen i söndags så kände vi att de var dags. Vi tog vårt pickopack och knallade hem till Williams faster Jessica . William hade med sig sina pepparkakor som han hade bakat, han målade och lekte med Liam. Sen åt vi lunch ihop, o fikade. Då däckade William i Jessicas soffa framför Rorri , så han fick nana middag i hennes säng. Mysigt värre =)

Jörgen jobbar natt idag igen :/ Suck ! Så idag har vi inte träffat våran älskling många minuter :( Jätte trist, men men . När jag skulle lägga William ikväll så va han lite velig om vart han skulle sova, så han la sig i sin säng med sin "båt" . Och sen satte jag mig och tittade på Desperate Housewives . Sen skulle jag gå in o släcka hans nattlampa, men kudden ligger nerkastad på golvet och han är inte där, så ja går in i vårat sovrum och ja då har han smugit in och lagt sig på min kudde . Älskade Sötnos ! Han är ju bara för sööt !

Nej om man skulle ta ut vovven en snabbis innan man kryper ner i sängen !
snart är vi en dag närmare torsdag ! Yippie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback