Roadtrip

2009-11-07 06:56:46 Dagboken
» Kommentarer(5) «


:) Hallå !
.. så här på morgon kvisten .
Jag sitter i Dates buss på väg upp till Strängnäs för att titta på Dansbandskampen och för att hejja på killarna såklart =) Det är nämligen så att Jörgen kör dom idag, och då vad dom snälla o lät mig följa med :) Kan ju vara en rolig upplevelse. Inte var dag sånt händer. Är väl framme vid ca halv 9. Har väl 16-17 mil kvar skulle jag tippa på. Så när vi kommer fram till hotellet blir det att nana, jag är både trött och hungrig. Men hittils har jag fördrivit tiden med att titta på Twilight. Bra när man kan ha med sig datorn och såklart det mobila bredbandet, så jag får nån nytta för det :P Har ju aldrig använt det direkt innan, så ja .. men de funkar bra lite segt bara spec då man är van vid 100 Mb. Och detta får man väl ut typ 7 Mb. Haha !!

Men gud va jobbigt det va att lämna William idag.. Började gråta som en tok när han hade gått. Jag ville verkligen inte lämna ifrån mig han. Aldrig vart utan han en heeel helg sen han föddes. Och det känns i mitt mamma hjärta ska ni veta, helst av allt hade jag bara skitit i att åka med och vart hemma med min lilla älskling. Men Jörgen tyckte att vi behövde det här, och han kanske har rätt, men ja jag vet inte. Så sjukt jobbigt bara. Vet ju dock att han är i trygga händer så jag borde inte oroa mig. Men de är väl så när jag är så långt bort. Annars om jag är hemma, så är jag ju bara några trappor bort. Men nu .. ca 40 mil :/ Separations ångest big time!

Jaja, det va lite från mig, nu ska jag fortsätta se på Mr. Cullen ! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

säger bara en sak! vad fuskigt! jag vill också åka med ju! ;) glöm inte göra du vet vad;=) HHAHHAH

2009-11-07 @ 07:39:17
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej sötan, kommentera min blogg! :) PUSSEN

2009-11-07 @ 10:37:21
URL: http://matildaelisa.blogg.se/
Postat av: Amelie

Det är jobbigt! Jag har ju lämnat bort Hugo hela helger, pga att mamma bor såpas långt bort att när hon har honom vill hon ha honom en hel helg. Jag tycker att det är helt ok att lämna honom eftersom jag inte tänker på hur länge han kommer vara borta. Men när han inte kommer hem kvällen efter - då börjar jag sakna honom som en galning! I feel you babe! Men jag tror som Jörgen - Ni behöver det här! Ha kul!

2009-11-07 @ 11:34:56
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: carina

Han har det bra här, vi har varit på stan o ätit idag o han har busat o lekt. Det är inga problem med den goingen

2009-11-07 @ 22:14:45
Postat av: Linda

Hoppas allt är bra med er,

Kramar!

2009-11-08 @ 01:00:39
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback