Shopping !

2009-11-27 21:59:35 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll !
Idag kom ju som sagt Willes mommo på besök . William somnade precis innan jag skulle åka ner till stan så han fick vara hemma med pappsen. Vi tog bussen upp till Överby och gick och kikade, jag hittade en tröja inne på Tippy, en jätte fin klänning på Gina, och ett par stövlar på Skopunkten. Även en julklapp till min älskade sambo . Får hoppas han ska tycka om den, han är så satans svår att handla till. Men jag ska leta lite till efter nåt mer. Får se vad jag kan hitta på.

Idag fick jag hem papper från Lärcentrum . Och jag kom in på de kurserna jag sökte, vilket var; Psykologi A, Vård & Omsorgsarbete, Etik och livsfrågor och medicinsk grundkurs. Känns skönt att jag kom in, så som jag grubblat över vad som kommer ske efter års skiftet. Men ja nu slapp jag det. =) Nu är det bara att ge gärnet o plugga, plugga, plugga. Eftersom det är på distans så är det ju ganska tufft, och det gäller att ha självdiciplin och inte slappa när man ska sitta hemma och plugga, men det ska nog gå bra. Vill man så kan man !

Försökt att fota lite julkort på William idag med, men lättare sagt än gjort, med en unge som inte sitter still i en minut. Jaja, det får bli vad det blir. :) En riktigt söt tomtenisse det var han iaf !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback