Smart Marie, Smaaaart !

2009-11-10 10:23:54 Dagboken
» Kommentarer(3) «


:) Hallå !
Jag är såååå smart, igår när Jörgen kommit hem åkte vi ju up till Expert , skulle lämna in min telefon, tror ni att jag hittade kvittot då eller? Nej självklart inte. Men vi chansade o åkte upp ändå i tron om att dom kanske hade det i Databasen, men nope! :( William charmade järnet där uppe. Tillräckligt mycket för att få en demotelefon att leka med. Jätte snällt. Det är bra när pappsen har vänner som jobbar där. Men idag har jag letat gärnet efter kvittot, och hittade ett gammalt inlämningskvitto, så jag ringde upp . Så han kollade när jag köpt den och via IMEI nr, så hittade han mitt kvitto, så nu kan jag lämna in den ändå . Suuuper snällt ! :) 

När vi kom va det en liten kille som ville gå o lägga sig, redan vid 19.30 :/ Men han va väl trött så jag kan ju inte hindra han direkt. Så jag kokade risgrynsgröt och kikade på Ullared , folk är ju som galna när dom handlar där. Jag är däremot rädd att handla för mycket. Är ju väldigt lätt att plocka på sig. Ska åka dit nu i slutet av månaden med Erica och Kristian! Handla alla julklappar, så jag slipper handla dom med Jörgen, han är hemsk att handla med.. Never again, säger jag bara! Han är nog den enda som jag vet vad jag ska köpa till, den lättaste. Alla ungar är ju så jävla svåra . Men det ger sig nog, jag får hitta på nåt :)

- Do you know what's worth fighting for , When it's not worth dying for?

Kommentarer
Postat av: Linnea MN

Så fin blogg :)

Postat av: Emma

Hahaha jasså är han inge rolig att handla med?? Hahah!!!

2009-11-10 @ 14:26:15
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: carina

Min son önskar sig pengar

2009-11-11 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback