Blaha Blaha .

2009-10-14 22:28:20 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Kväll !
Idag har jag inte fått mycket vettigt gjort, fick inte skrivet min ansökan heller :/ Jag ska nog prata med en Syo innan jag skickar in den, känns bäst så. Ska se om dom kanske har nån tid i veckan eller kommande. Vill ha in skiten så fort som möjligt. Efter jag hämtade William på dagis så gick vi på en promenad (ca 2 timmar) Skönt att röra på sig, med hade jag förstås kameran och fick knäppt några bilder. Jag älskar höstvädret när det är sådär fiiint höstväder, lagom kyligt och solen skiner, lovely ! :) Vi gick till en lekplats där lilleman fick leva av sig lite.

När vi kom hem så kom våran kära älskling också hem, o då ställde han sig med middagen, och jag tog tag i disken. jag vill ha en diskmaskin!! Nån snäll själ som vill ge mig en eller? Nähä inte det nä.. Har såklart tittat på Grey's Anatomy idag, det kan inte jag missa, livsviktigt de där. Nu är det snart nana tajm om jag ska orka upp imorn bitti. Usch imorn är det torsdag igen, och ja det innebär de där jobbiga passet med Webdesign, så imorn ska Williams faster hämta han på dagis, så han slipper vara där till 17 .

Så nej vad säger ni om lite bilder ist?


Kommentarer
Postat av: Amelie

Jättefina bilder! Älskar verkligen bilden på Wille med tåren. Jättefin. Verkligen rörande. Puss

2009-10-15 @ 01:23:23
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vilka underbara höstbilder :)



Är du nöjd med ditt liv? =)

Om inte vad vill du ändra?

2009-10-15 @ 05:00:30
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: josefine

hej! skitfina bilder! :D

2009-10-15 @ 07:11:47
URL: http://winterapan.blogg.se/
Postat av: göteborg tjej

jättekul och läsa din blogg följer den flitigt.

så supersöt liten kille du har med =).

2009-10-16 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback