Jag fick Godkänt!

2009-10-19 22:03:19 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Kväll ! :)
Idag det va det ju dags för tandläkaren. Jag går ju hos Sjukhus tandvården pga min tandvårds rädsla. Och idag när jag kom dit, så öste hon beröm över mig för hur bra det har gått hos min tandhygienist. Dom va jätte nöjda, sen skicka dom över mig till narkosen för bedömning. Det va inga som helst problem, Hon berättade lite om hur det skulle gå till, jag fick med mig emla plåster för när dom ska sticka mig i armen, för att sätta in den där nålen som dom ger narkosmedlet i, och sen fick jag även med mig en ångest dämpande tablett som jag ska ta innan själva operationen. Så skönt att det faktiskt finns folk som tar min rädsla på allvar.

Och ja datumet, 3/11 - så två veckor från imorn då! Jag längtar! Längtar efter att ha friska tänder, längtar efter att få slippa all värk, längtar efter att kunna le med hela tänder. Som jag kämpat för detta under så lång tid, och äntligen blir det av. Kanske är en simpel grej för er, men för mig är det skit jobbigt. En stor sten har fallit från mitt bröst, och jag är så lättad.. =) Jag och William har även vart i stan och handlat lite, lite bröd och mjölk o sådär.

Och bara för en liiiten stund sen somnade William i pappas famn, så sött så! Imorn har William fotografering på dagis, åååh det är så roligt, få ta på han finkläderna och jag hoppas han blir lika fin i år som han va förra året, miin lilla älskling! Nu ska jag ta mig en pepparkaka och lite mjölk.
Ha en trevlig kväll ! :)

Förra årets dagiskort ! :)

Visst är han söööt?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte fina bilder, oxh trevlig blogg, kommer garanterat att kika in här igen :)



Hoppas ni haft en fin kväll!



Kram Jenny

2009-10-19 @ 22:09:21
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jessica

3/11 vekar vara en riktigt operationsdag.. Själv ska jag till Lysekil och försöka få ut porslinet jag har inne i foten hehe..

2009-10-20 @ 09:54:58
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Micaela

Så gullig! (:

2009-10-20 @ 10:59:01
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

Jättesöt!

2009-10-20 @ 12:19:02
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback