Mamsen på besök!

2009-10-29 12:07:58 Dagboken
» Kommentarer(5) «


:) Hejsan !
Gårdage va slapp, vi gjorde inte många knop, diskade, tvättade och städade .. Men hundhårsmässigt, ser det likadant ut idag, iaf mattorna. :/ Så tröttsamt. men men, på kvällen kom Jessica & Liam hit. Och pojkarna lekte så bra ihop! Så roligt att se att dom kommer så bra överens nu, bättre än innan iaf. Va ute en sväng på kvällen och gick en kortis. Sköönt! Sen va det TV kväll för min del .

Idag på morgonen har vi vart på vårat sjukhus, jag hade en tid på GYN 8 imorse :/ Mina pojkar var såklart med, och William va jätte duktig, och charmade alla som vanligt. Dom stack mig i armen, fingret och tog en massa prover. Får hoppas det ska ge nåt, ska tillbaka om lite mer än en vecka och ta fler prover. Får la se om dom hittar nåt fel på mig. Nu ligger William och sover, sen ska vi klä på oss och ta bussen till stan för att möta upp Mamma/mormor . Hon ska stanna här tills på lördag, då vi åker med henne hem .

Så blir det lite dålig uppdatering , ja då vet ni varför :)
Har även anmält intresse på en ny lägenhet, men jag tvivlar på att vi får den, då det är många som anmält intresse på den, men man kan ju alltid hålla tummarna!

Nej nu ska jag göra iordning lite, tills mami kommer !
Ha en bra dag!

Jag idag, lite suddigt .. men jag är ostadig på handen :P

Ny tröja från H&M btw!


Kommentarer
Postat av: Emilia

i vilket område ligger lägenheten då??

2009-10-29 @ 12:43:37
Postat av: elinemanuelsson

Naw, söt unge :D

2009-10-29 @ 16:09:26
URL: http://www.metrobloggen.se/elinemanuelsson
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-10-29 @ 17:35:11
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Lisa, Loves mamma

Snygg tröja! =)

Ja det är jätte skönt att veta att snart ska vi får svar! Hoppas verkligen att han inte är allergisk! Men är han det så vet vi ju iaf att vi inte krånglar i onödan med maten!

2009-10-29 @ 21:39:17
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: MariaNelisé!

Vilken söt unge du har!

2009-11-05 @ 12:29:17
URL: http://marianelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback