Måndag morgon ..

2009-10-05 09:55:51 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Morgon !
Flygningen igår va riktigt mäktig. Jag har ju aldrig flugit innan så det var en mäktig känsla. William satt i eget säte bredvid mig. Och han tyckte det va jätte häftigt speciellt när planet lyfte. Allt såg så himla overkligt ut, vi flög på ganska låg höjd (600 meter) och alla hus, skog allt nere på marken såg ut som att man tittade på ett foto, men guuud va vackert det var, speciellt när vi kom till kusten, havet alla små öar, åh jag skulle ha fotat! Tog nog bara 5 min innan William somnade, Haha! Men det tråkiga va att det va sån turbulens i luften och man kände de så väl när det va ett sånt litet plan, hade nog vart bättre om man åkt i ett stort, troor inte man känt av det på samma sätt, så man blev allt lite illamående, men det va inte så illa. Blir bättre nästa gång vi åker, och då får det bli till ett varmare land :) Hihi.

När vi kom hem var det bara att ladda upp inför Klädpartyt ! Det gick jätte bra och jag fick shoppat lite (Som ni såg i inlägget innan) Får väl se hur lång tid det tar innan kläderna kommer. Jag vill att dom ska komma nu nu nu! Men så är det ju alltid när man har beställt nåt. Idag va det meningen att Jörgen skulle gjort första dagen på Utbildningen, men givetvis går han o blir sjuk då, stackarn! Så han kom inte iväg dit idag . Hoppas han blir frisk snart så han kan komma iväg.

William är iaf på dagis, och jag ska till skolan idag, Hoppas på att få tillbaka provet jag gjorde på datakunskapen och sen är det matte idag :/ Sååå trött på det här med Ekvationer så jag spyr på det snart. Ska bli skönt när det kapitlet är slut! I eftermiddag tänkte jag att vi skulle ge oss iväg till Öppna Förskolan och leka lite! Nu har vi inte vart där på ca 2 veckor, så det kan vara gott . Så får huliganen busa av sig lite. =)

Ha en fin måndag!

På flygplatsen ..



Sitter och väntar på vår tur ..



Diskuterar nåt med Amelie <3



Alice & Sara



Och en bild på mig, så ni inte glömmer hur jag ser ut :P


Kommentarer
Postat av: bella

Tack detsamma:) Hur e allt här då?

kram

2009-10-05 @ 12:44:25
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja de blev nästan vinter från ingenstans hehe.. Allt är fint med oss :) Hoppas allt är bra med er också! Kramar

2009-10-05 @ 16:09:00
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: E m i l y ♥♥

Eller hur... ? Hon är hemsk. Man kan inte skoja om vad som helst. Om gör man det för ett jobb skull så får hon väl skylla sig själv att hon är så hatad som hon är!! :D

2009-10-05 @ 18:48:23
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag beställde kläderna idag (hann verkligen inte med det igår) och det stog att det skulle ta 2-3 dagar så förhoppningsvis har du kläderna denna veckan =) Puss

2009-10-05 @ 19:45:30
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback