Sunday Bloody Sunday ..

2009-10-18 22:45:19 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Kväll my dear friends! :)
Igår va det movie night, vi tittade först på Wall-E och sen Johan Falk . Jätte skönt att bara sitta o glo på film och njuta av varandra. Imorse tog jag lite sovmorgon, vaknade upp med världens skallebang :/ Mindre trevligt uppvaknande, så Jörgen gick upp med William. När jag vaknat till liv klädde vi på oss för en promenad, inte så ofta man kan göra sådant numera, så de tillfällena som ges är guldvärt <3

Gick nog en runda på ca 3 timmar, va verkligen underbart ute idag! Kan inte alla höstdagar vara som denna? När vi kommit hem igen så kurrade magen på oss allihopa så Jörgen slängde ihop Schnitzel och pommes med b-sås! Mamms! Sen ringde dom från Jörgens jobb o undrade om han kunde köra ner en buss från Vänersborg till Älvängen, och det kunde han, och vi åkte med, för William ville åka buss med pappsen. Och ja, han körde riktigt bra våran älskling, men hade vi förväntat oss nåt annat? Näää.. =)

Så var helgen slut nu.. :( Tråkigt!
Imorn är det dags för vardagen igen.. William ska till dagis, och jag, ja jag har en tid hos Sjukhustandvården .. (Alias tandläkaren) Jag hoppas att jag snart får reda på vad som är planen med detta, när jag ska få en tid att ta bort mina onda, dumma, elaka visdomständer. Sen som jag förstått det hela att dom ska fixa resterande tänder under narkos.

Annars har vi haft en jätte fin dag ihop! Nu däremot ska jag gå o lägga mig.. !


Kommentarer
Postat av: [sofias foto]

Så fin blogg! Gillar den skarpt :D

2009-10-18 @ 23:47:32
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: lovisabv

Så otroligt fina bilder du tar:)

2009-10-25 @ 10:22:49
URL: http://lovisabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback