Torsdag 1/10 - Webdesign

2009-10-01 11:13:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Bloggen !
Jag har dragit på mig värsta förkylningen och kroppen mår inte alls bra. :/ Synd om mig! Och idag har jag Webdesign i 4,5 timme, mår inte alls så bra för det. Men jag är så illa tvungen att gå, hade hellre varit hemma och kurerat mig, men icke. Har missat tillräckligt mycket av kursen redan. Får köpa mig en kaffe innan det är dags så jag blir lite allert. Idag lämnade vi William tillsammans på dagis och åkte sedan ut till Överby för att kika på ett par allväderstövlar till W. Det är liiiiiite väl kallt nu för "bara" vanliga gummistövlar. Våran älskling ska ju inte behöva frysa om fötterna. Hittade ett par på Skopunkten, blev även ett par vanliga skor (fodrade) . Så snart är Vinteroutfiten komplett. Han ska bara ha en lite varmare mössa också. :)

Om en liten stund är det dags att knalla iväg till skolan. Ska bara byta om o göra mig iordning.
Nej om jag skulle sluta babbla kanske .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback