Tvättdags!

2009-10-28 09:54:16 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon!
I den här familjen har vi inte varit pigga, eller jo möjligtvis William, han va piggelin innan klockan slagit sju. *gäääsp* men nödlösning fick det bli, täcket ut till soffan och myste med min lilla älskling framför Laban, så jag hann vakna till lite, också en kopp te. Och jag kände mig genast piggare. snart ska jag fixa iordning tvätten så ska vi gå ner till tvättstugan. :/ Mindre roligt, men vad ska man göra? Jörgen jobbar så han kommer inte hem förän i eftermiddag .. gott för han att jobba lite och inte bara sitta hemma hela dagarna. =)

Annars händer det inte så väldans mycket idag, vi njuter av att vara lediga.. Har ju såklart massa måsten nu när vi går hemma, som att ja tvätta, städa, diska, laga mat . Ska alldeles strax plåga hunden också med öron och ögondroppar, han är inte värst förtjust i det, men men.. han måste ju ha dom!

Nej om man skulle ta tag i alla sysslor.. det är ju ingen annan som kommer o göra dom åt mig direkt? :P

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Tack! :) Allt gick jättebra. Gjorde ju kejsarsnitt så jag har lite ont nu men det går bra ändå :)

2009-10-28 @ 14:57:01
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback