Åsikter..

2009-09-26 17:37:29 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(6) «


Hahah !!
Det är roligt att folk ska ha så mycket åsikter om att jag ska gå ut ikväll.. För det första ska jag inte SUPA ! Jag ska dricka några cider i trevligt sällskap och sen gå ut och dansa, för att jag tycker om att dansa. Det är inte supa! För det andra så är William hemma med sin pappa, och det kallar inte jag att skaffa barnvakt!!!! För det tredje kommer inte jag gå hemifrån eller dricka förän William har somnat.

Och varför bryr ni er så om att jag ska gå ut? Jag kan inte förstå det?! Om jag vill gå ut ibland så gör jag det, och vill Jörgen göra det så får han det. Bara för att man är förälder så betyder inte det att man är sämre mamma eller pappa för att man går ut nån gång ibland. Finns säkert många som kan hålla med mig. Visst jag var ute mycket i somras det vet jag. Nu va det 2 månader sist ni som håller koll på mig.

Men någonsin hört uttrycket; Sköt dig själv o skit i andra..

Kommentarer
Postat av: E m i l y ♥♥ Mamma till Vincent 7 mån

Oj va tråkigt när folk ska kommentera sådant!! Tycker inte det är några problem att gå ut när barnen somnat eller om dom är med sin pappa! Dock tycker jag det är lite synd om man lämnar bort dom j ä t t e ofta. Men är dom med sin egna pappa så är väl det jätte kul om dom får lite egen tid tillsammans. Dom är lika mycket föräldrar dom. Och om man är sugen på att gå ut så ska man ju självklart få göra det imellanåt!! Hoppas ni får superkul!

:-)

2009-09-26 @ 18:48:36
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: munin

Jag tycker nästan att du vore en sämre mamma om du hela tiden skulle gå hemma, och inte göra något som du tycker om för din egen skull. Isåfall skulle du nog bli deppig/uttråkad och hur roligt är det för William? Inte alls vill jag påstå.

Ibland måste man komma ifrån lite för att orka vara så bra som man vill vara som förälder.

Det betyder inte att man inte bryr sig om sitt barn, utan det betyder att man bryr sig om sig själv lika mycket.

Var dig själv, gör dig själv lycklig..! Då blir din son också lycklig!

2009-09-26 @ 18:54:56
URL: http://malinericaohlsson.blogg.se/
Postat av: Melinda

Gumman du vet att det finna idioter till allt... människor som lägger sig i har fan inget annat för sig eller så e det svartsjuka!!! Önska jag kunde hänga med ut och dansa lite =P saknar det som fan!!!



puss gumman!

2009-09-26 @ 22:31:47
URL: http://melindaskamp.blogg.se/
Postat av: Lisa, Loves mamma

Jag tror folk är avundsjuka bara! Men folk tycker och tänker om så mycket som dom inte har något med att göra!!

2009-09-27 @ 19:42:06
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart man ska gå ut nån gång även om man är förälder!=) Barnsligt av de som sagt något annat!

2009-09-28 @ 14:50:54
Postat av: Sandra

Man är ju ingen sämre förälder för att man går ut.

Och han är med sin pappa precis som min lilla är med sin pappa. Mamma och Pappa är det bästa dom kan ha så vad spelar det för roll?

man måste få komma ut lite också.

Ska bli kul den dagen det folket skaffar barn och dom inser faktiskt hur verkligenheten med barn är.

2009-11-16 @ 14:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback