Fredag 18/9 - Rockys Dag !

2009-09-18 23:05:35 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Happy Birthday to u ! <3
Idag är det lilla vovvens dag, japp för 9 år sen föddes den sötaste lilla schäfervalpen. Kanske den med knäppaste också? Haha ! Tänk va tiden går, att han redan är 9 år. Våran lilla gamling. Dagen har vart lugn idag, jag har vart i skolan och Willepille har vart på dagis som han älskar! Imorse när jag lämnade han så gick vi in och han satte sig med sin fröken och skulle läsa bok innan frukosten och sen sa han till mig "Mamma... GÅ" Jävla skitunge, nepp då tyckte han inte att jag skulle vara kvar utan pallra mig till skolan, :P Hahaha.. =)

Efter dagis gick vi en sväng hem till Williams farmor och hälsade på, han sprang och busade och kastade boll o var allmänt busig. Jörgen försökte grejja med våran bil, men den startar fortfarande inte. Vette tusan va det är för fel på skruttbilen :/ Men det ger sig väl antar jag. Har precis tittat på en film på Kanal5 och ska snart gå och lägga mig, imorn är en annan dag. Inga planer mer än tvättstugan på förmiddagen, precis som alla lördagar ^^ Haha. Men tvätta bör man, om man vill ha rena kläder.

Nej sova kanske ?
God Natt !!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Loves mamma

Ja, det är typiskt det där att man måste tvätta! Man skulle ha någon som gjorde det åt en! hehe

2009-09-19 @ 10:52:59
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback