Fredag 4/9

2009-09-04 11:44:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallåå!
Igår somnade ja tidigt, gick o la mig strax efter 22 och stenslocknade, orkade verkligen inte vara uppe. Va så gott att bara gå o lägga sig i sängen och dra täcket över huvet! Vid halv 7 ringde klockan imorse och det var bara att gå upp. William skulle till dagis vid 8 och jag skulle till skolan, hade matte på morgonen och sen engelska. Gick så bra så.

Nu ska vi strax hämta William och sen ska jag åka till Vänersborg hem till till Linda och Mio! Ska bli roligt o se hur dom bor :) Får se vad vi hittar på. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, blir väl att slappa och ta det lugnt, kanske kolla på nån film eller nåt. Ska bli gott med lite helg och kunna slappa och ta det lugnt.

Nej nu ska jag packa skötväskan och göra iordning allt som ska med!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt med en lugn helg!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-09-04 @ 12:12:23
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback