Freeeeeedag 25/9

2009-09-25 09:04:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallååååå ! :)
Igår var det lugna puckar . Vi körde in bilen till Volvo i Vänersborg. Så ja nu återstår det bara att se hur lång tid det kommer ta innan vi får tillbaka den. Med tanke på att det är f-bolaget som ska betala (bortsett från självrisken) så kan det ju ta tid, f-bolag är ju kända för att ta tid på sig. Suck ! men men.. Efter att vi hämtat William på dagis så gick vi till Hemköp och hämtade ut paket som kommit från H&M till oss ! I love paket :) Va lite kläder till moi, och en mössa till William. Synd att man inte är miljonär för då hade jag shoppat ihjäl mig ! :)

Kvällen spenderades med att laga middag och emellan det så städade jag! Hemmafruuu.. Vettni! Nej då, så illa är det inte, men ja, jag föredrar nog att sköta den biten, då får jag det som jag vill ha det. Blev tidigt i säng igår, efter Criminal Minds va slut ! =)

Jag har även bokat in ett klädparty från MyKiddo nästa söndag, den 4:e Oktober kl 15 ! Är det någon som bor i Trollhättan/Vänersborg och vill komma på det, lämna en kommentar eller skicka ett mail, så fixar vi det :) Ju fler som kommer desto roligare, sen bjuder jag givetvis på fika efteråt =)

Idag är det Freeeeeedag ! Gott med helg ! Ikväll ska Jörgen jobba.. Om han nu får sin lön, som han skulle fått för en månad sen. Men än är det inget som kommit på kontot. Imorn ska jag eventuellt gå ut en sväng. Men nu ska jag snart ute med lilla voffsingen, glöm inte bort MyKiddo partyt nuuu =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det tycker jag låter brA =) Du är så välkommen så.. Hoppas han inte får jobb nu då.. hihi

2009-09-25 @ 19:21:52
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback