Nopp Nopp !

2009-09-20 23:06:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tjaaa !
Det blev inget barnkalas för våran del idag :/ Jätte tråkigt ! Men William har vart rätt hängig under dagen, sov jätte länge och hade ingen vidare matlust. Jag har inte heller vart på topp idag, låg o sov i 3 timmar på dagen, och ändå var jag helt slut efter min nap. :/ Kanske är på väg att bli sjuk? Det hoppas jag innerligt inte. Vill vara frisk och kry, har inte riktigt tid att bli sjuker nu.. Men ja det återstår att se..

Vi åkte iväg en sväng och handlade, William fick vara hos farmor så länge, då blev han genast piggare och mat det tiggde han till sig, vad annars? Tog en fika på Överby med Älsk och hans vän. :) Och sen handlade vi lite, väl hemma va det bums i säng för Wille, och jag och min stora kärlek gjorde varma mackor !

Har precis kikat på Charlies Änglar och ska snart krypa till kojs, imorn är det en ny vecka.. Vilket innebär skola :/ Trååååk ! Jag har prov imorn, inget vidare skoj om jag får säga det själv. Men jaja det får gå. Sen blir det nog ÖF som vanligt på måndagar, får se hur pigga vi är imorn bara !

Nej, sovdags kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback