Onsdag 090909

2009-09-09 07:45:17 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn :)
Idag skulle man fått barn, hehe! Se bara vilket tufft person nr bebisen hade fått! Hehe!
Igår va vi ju som sagt på Näl, det gick bra.. Det lilla hon såg i Williams ögon såg fint ut, han var nästintill hysterisk så i mikroskop gick inte att se, tror han blivit ganska så skrämd efter lördagens händelse så han är inte så förtjust i läkare. Men hade det vart nåt hade ögonvitan varit röd och irriterad och den va klarvit och inte det minsta irriterad, men vi skulle fortsätta med salvan i 5 dagar till, fast bara inför läggdags. Så det va ju skönt att slippa plåga han var fjärde timma!

Åkte hem och lagade middag, och sen ringde vi Jourcentralen för o få komma o kolla upp William, eftersom han hade så hög feber, nästan 39 grader med ipren i kroppen. :/ Mammas stackars älskling är sjuk! Men det va inget fel på han utan bara en vanlig virusinfektion. Så nu är det bara vila för hans del och vara hemma resten av veckan. Jag ska strax gå iväg till skolan och ha engelska, skönt att Jörgen är hemma med våran älskling så att inte jag missar alltför mycket av skolan. Skönt att komma utanför dörren lite också.

Nej nu får jag bege mig.
Ha en fin onsdag! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa, Loves mamma

Uach, inget kul när dom små är sjuka! Du får ge William en krya på dig kram från mig ;)

2009-09-09 @ 09:41:29
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback