Onsdag 16/9

2009-09-16 08:17:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå !
Skulle faktiskt ha skrivit igår, men som vanligt så somnade jag på soffan :/ Men ja det var faktiskt väldigt gott får jag lov att säga. Vid 01 väckte Jörgen mig så jag kunde gå o lägga mig i sängen istället. Hihi ! Vi va borta hos Jörgens mamma igår och försökte laga bilen (läs Jörgen) Men det gick inte så bra, visst nu har vi en fungerande bensinpump men bilen vill inte starta riktigt, men han får väl ge det ett försök idag igen. Va även och hämtade ut ett paket från H&M som hade kommit till oss, en jätte fin jacka till prinsen och en fleecejacka. Gott att ha till hösten nu. :)

Nu har jag precis vart och lämnat William på dagis, jag själv är ledig idag, vi har studiedag. Vilket jag inte hade en aning om förän Sara skickade sms imorse o sa det, vilken tur. Annars hade jag stått där som ett fån :P Ska hämta William 12 idag, och då ska vi åka till Sara, Toni & Nicolina och hälsa på =) Ska bli jätte skojjsigt, måste ha med min kameran så jag kan ta kort på den lilla prinsessan :)

Nu blir det grejja med hemmet.. Finns Massor att göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback