Onsdag 23/9

2009-09-23 07:05:51 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morsning !
Morgonen startade med att vi blev väckte vid 06 av William som hade fastnat med knät imellan stödbrädan och sängen och kom inte loss :/ Stackars liten! Så Jörgen fick kliva upp o hjälpa mig att få loss han, men det gick så bra så. Vi sov en halvtimma till innan klockan ringde för uppstigning. Nu sitter William i sin lilla stol o kikar på Bomba.

Hans favvis kommer alltid 7 på morronen så det är perfekt dom dagarna vi börjar tidigt. Lammet Timmy är det ju jag pratar om, han skiner upp som en sol så fort han kommer på TV. :) Ska göra mig en kopp te nu innan vi ska kila ut denna onsdag morgon, man får klä sig varmt nu när man ska gå ut, tror jag ska inviga fleece byxan idag. Är lite kallt för William att bara sitta i ett par tunna jeans/mjukis byxa nu. Min älskling ska vara varm !

Nog om detta, nu är det morgonmys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback