Onsdag 2/9 - Försovning..

2009-09-02 13:48:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Dagens..
Igår va jag helt sluuut! Det blev liiite shopping på Överby till William. Ett par jeans, en tröja, och en mysdress! Mycket nöjd över gårdagens inköp, speciellt då det inte kostade mig en krona, och det blev även lite kvar på presentkortet. Blev lite småhandling på Maxi också innan vi åkte hem.. =)

Vi gick ut på kvällen sen och lekte lite på gården, så William fick springa av sig lite innan läggdags. Han bakade kaka, sparkade boll och lekte med dom andra barnen på gården. :) När vi kom in, va det badtajm, William skulle få testa dom nya badkritorna han fått i födelsedagspresent, han målade jätte fina konstverk på badkarskanten, Mammas hjärta! Sen somnade han så gott så efter lite välling. Han sover verkligen så himla duktigt i den nya sängen.. Det har bara hänt en gång att han kommit upp på natten, men då hade han inte hittat sin napp.

Nackdelen är väl bara att han vaknar så satans tidigt, men vad gör man? Hellre att han sover hela natten i sängen och gå upp tidigt än att han ska vakna under nattens gång. Man får väl helt enkelt bara gå och lägga sig tidigare. Men imorse försov vi oss, jag hade nog tryckt av alarmet i sömnen, och William kom upp när kl va 07.30 så då hade jag inte en chans att hinna till dagis på 20 minuter, så jag ringde och sa att vi blev lite sena.. Men det gick allt bra ändå, han missade ju bara frukosten och fick äta hemma istället och jag blev lite sen till min lektion, men det gick allt bra ändå.

Jörgen ligger och sover, han är sjuk !
William ska snart hämtas från dagis och sen ska vi tillbringa hela eftermiddagen med att tvätta, visst låter det skoj? Får se om min kära man orkar hjälpa till. I doubt it.
Jaja, det va lite uppdatering från min sida.. Ha en fin Onsdag!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Charmige William =) så söt så <3

Skickar lite ork till dig gumman =P

Hoppas ni får en skön onsdagskväll!



Kramar!

2009-09-02 @ 16:21:35
URL: http://melindaskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback