Söndag 13/9 - Fotografering

2009-09-13 11:11:54 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn!
Igår gjorde vi minsta möjliga, slappade hela långa dagen.. Tvättade dock på förmiddagen, det va nog det enda vettiga jag gjorde. Vid 7-tiden gick jag och Jessica till Hemköp, shoppade lite grönsaker så jag kunde göra Kycklingsallad när jag kom hem! Jörgen drack lite alkohol och sen gick han ut på krogen. Han kom hem vid typ 3 och då flyttade jag mig till soffan, snarkmasken funkade inte riktigt igår, man hörde hur han låg och snarkade i masken och det ska man inye göra, samtidigt som maskinen gick på högtryck, så det va lite knas. Men jag sov gott iaf. William väckte mig inte förän 9 imorse, så det tackar vi för :)

Dagens planer? Vi ska hem till Madde & Tobias i eftermiddag och jag ska fota Nheo! Får hoppas det blir några fina bilder. Och att jag lyckas, jag är ju faktiskt inte så jätte erfaren av att fota andras barn så, mest mitt eget. Hehe! Men denna lilla kille ligger ju iaf stilla, det är ju mer än vad William gör! Haha.

Nu ska jag äta lite, och leka med min underbara kille! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback