Tisdag 1/9 - Ny Månad!

2009-09-01 09:16:25 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon!
Igår märkte jag verkligen hur otränad jag är, det är fan illa! Jag cyklade hem till Emma på förmiddan, så hjälpte hon mig med matten, och sen cyklade vi hem till mig, hämtade William och cyklade till Öppna Förskolan och sen va jag helt slut. Mina ben va hela dööa, sanslöst! Jörgen fick komma o möta oss sen för jag orkade verkligen inte cykla hem. Fyfan säger jag bara. Inte trodde jag att jag va såååå otränad, men jaja där ser man. Jag har inget emot långa promenader, men detta med att cykla i sjutusen uppförsbackar, nej det va inte riktigt min grej känner jag.

När vi kom hem gjorde Jörgen mat till oss! Och sen va det läggdags för lillfisen. Uppstigning skedde vi 7 imorse. Och sen har det rullat på som vanligt. William är på dagis och leker med barnen. Jag har haft funderingar på att åka till Överby idag o kolla på kläder till Wille, men jag vet inte om jag är så sugen på det längre, vi får se! Är rätt så trött i huvvet idag.. Uscha!

Sen är vi även inne i en ny månad idag.. Höstmånaden September! Och idag fyller en liten William 2 år! Grattis! Min lilla storebror fyller även 30 på torsdag, då ska jag vara en snäll lillasyster o ringa o sjunga för han ^^ Mohahaha :) Nej nu ska jag hitta på nåt annat ^^

Ha en fin tisdag!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Åh va fin bloggen blivit =P blir jag ju oxå sugen på att ändra min ^^ Vi får hoppas Williams dag blir bra utan sin mamma =(

2009-09-01 @ 11:13:52
URL: http://melindaskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback