Avatar på Bluray

2010-04-29 22:58:48 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Hej! :)
Idag har vi haft en helt underbar dag ihop med våran älskling! Det började med att jag fick sovmorgon, underbart! Kan inte minnas när jag fick de sist, då Jörgen alltid jobbar, så kan jag inte unna mig det själv direkt. Sen somnade fisen en liten stund, och efter den lilla tuppluren åkte vi till Överby. Jag fick äntligen köpt mig en ny BH, och lite kläder till William också såklart! =) Han blev så fin i dom min lilla kille <3

Väl hemma satte Jörgen igång med middagen, potatisgratäng och fläskfilé. Det var oerhört gott! :) Sen fick jag världens huvudvärk, så jag gick och la mig en stund, men sitter fof med huvudvärk =/ men men.. Hoppas jag kan sova bort det inatt.. Nu tittar vi på Avatar på Bluray.. Fick hem den häromdan, jag säger bara.. Jisses vilken kvalité! oj, oj, oj!

Imorn åker älsklingen igen :/ Och kommer inte hem förän på måndag ef/kväll :( Jätte trist! Men det är pengar, man får försöka se det så.. Nej nu ska jag mysa med min underbara älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback