Överby

2010-04-27 09:19:48 Dagboken
» Kommentarer(1) «


William ska vara hemma resten av veckan, för att vi vill det :)
Jörgen går ju av sitt pass imorn och är sen ledig, tills i helgen då han ska iväg och köra Date , så William behöver få all tid ihop med sin pappa. Därför har vi gjort så :) Idag ska vi åka till Överby en sväng.. Jag måste köpa mig en ny BH, som kan hålla tuttarna på plats, hahah! Och ett par nya byxor, för mina börjar bli lite tighta.. Undra varför? ;P Men får se om jag hittar nåt, med mig vet man aldrig. Höhö..

Igår var det meningen att jag skulle ha uppdaterat, men vid 21 va jag helt död. Så jag gick och la mig istället. Mycket skönt, och jag har sovit väldigt gott =) Imorse fick jag världens mysigaste uppvaknande, min goa prins kom och la sig brevid mig för lite mammason mys! Som han vet att jag älskar, underbart! <3

Nej nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: nalle333

Tights är underbart att gå i! Töjbara om inte annat :P

2010-04-27 @ 15:22:21
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback