Barnkalas

2010-08-28 20:55:38 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag var det Barnkalas på schemat, och jag får säga att det blev lyckat! Tack alla som kom, och tusen tack för dom fina presenterna ni köpt till vår son, han va så lycklig så :) Våran stora kille! =) Ljudvolymen här hemma den var ganska så hög emellanåt, men de blir ju så med många barn som tjoar och leker =) Men det var jätte kul att så många kunde komma :)

När alla gäster åkt hem gjorde vi tacos som vi smaskade i oss. Det satt fint i magen vill jag lova. William somnade så sött ihop med sin dock "lillebror" som han fick av Nicolina & familj. <3

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Kalasfina bilder ;)

2010-08-29 @ 19:05:59
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Boråsare/Kalifornia bo

Jag tror det blir en liten pojke =)

2010-08-30 @ 06:49:26
Postat av: Åsa

Vilka fina bilder :)

Nu finns det förresten en ny magbild i min blogg :)



Kramar

2010-08-31 @ 18:38:17
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback