Dålig uppdatering .

2010-08-05 23:14:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Men igår hade jag och min älskade man en riktig myskväll.
Lämnade bort William till sin faster och han sov där, så åkte vi och hyrde film, köpte med oss massa gottigott hem, och hämtade Kinamat som vi åt hemma :) Kollade på Shutter Island , och jag tyckte den var bra. Inte alls som man hade tänkt sig. Men jag gillar såna filmer! :)

Och idag tog vi oss en riktig rejäl sovmorgon, ända till 11.30. Kommer inte ihåg när vi sov så länge sist? Ja, det hör ju inte till vanligheten hemma hos oss, men nån gång får man väl det ;P Sen lär det bli ännu mindre sova när liten kommer, men det är det helt klart värt.

Annars har jag umgåtts med Sara idag, och Jörgen har vart iväg och grejjat med bilen, nu är det bara en sak kvar, sen kan han åka och besikta bilen igen. Och då bör den gå igenom. Om dom inte hittar nåt annat på att anmärka på vill säga, det vet man aldrig med dessa besiktningsgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback