Fullt upp!

2010-08-28 10:35:45 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Imorse kom en liten kille inknallandes vid 06, och ville byta blöja för den va tämligen full i kiss. Jag fattar inte varför han kissar så mycket på natten fortfarande "/ Och ändå ger jag han inte märkvärdigt att dricka på kvällen innan läggdags. Så ja, jag har ingen aning om vad det beror på . Sen ville han ha lite välling. Och jag satte på en kopp te till mig. Sen har vi myst i soffan och kollat på Musses Klubbhus! Det är det som gäller nu! Haha!

När Jörgen kom upp satte jag igång med att plocka och städa här hemma. Får gärna vara lite hundhårsfritt när vi ska ha kalas. Ja så gott det går iaf, helt går det inte. För då kan inte Rocky vara hemma, och jag kan ju inte direkt stänga ute han. Men han får nog ligga inne i sovrummet under tiden. Han blir så stressad av många barn och vuxna, så han kan inte lägga sig ner och slappna av. Men det handlar ju inte om nån lång stund direkt.

Nu har Jörgen åkt iväg till Biltema och ska köpa delar till bilen, jag städar jag.. Har vardagsrummet kvar och Williams rum. Annars så ser det helt okej ut här hemma. Ska även hinna med att baka en tårta till kalaset, men det går rätt fort =) Nej nu får jag fortsätta! :)

Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Tina

Nej jag vet, tiden rullar på så himla fort nu. Och speciellt när man har något att göra under veckan. :)

2010-08-28 @ 11:23:04
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha ja det känns faktiskt nästan så. Snart kommer man ju dö :/

2010-08-28 @ 11:49:15
URL: http://elinabacklund.blogg.se/
Postat av: Tina

Ahh jo men det vet jag att man ska ta en större strl. :) haha gör inget om dom blir stora. Skulle vilja ha större :P

2010-08-28 @ 12:27:59
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ska ske hade jag tänkt ^^, hihi..

2010-08-28 @ 20:34:16
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback