Klippning

2010-08-11 14:14:49 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Kära vänner :)
Igår eftermiddag gick vi till den nya lekplatsen som dom byggt här uppe tillsammans med Sara & Nicolina. William tyckte det var jätte skoj, han va helt slut när vi kom hem och somnade på 2 sekunder. Så han hade hållt igång bra. Imorse tyckte han att det var morgon vid 6, men Jörgen gick upp med han och jag låg kvar till 10 och drog mig.

När Jörgen skulle lägga sig så gick vi över till Sara för lite kaffe & bus. Ja för idag börjar Jörgen jobba igen =/ Tråkigt, nu dröjer det en vecka tills han är ledig igen. =/ men men.. Ikväll ska jag och Sara klippa oss, så Toni är så snäll och passar honom under tiden :) Tusen tack! Då kan dessutom William och Nicolina leka och det tror jag min lilla gosse uppskattar! :)

Återkommer med bilder ikväll om hur klippningen blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback