Ullared

2010-08-19 22:33:13 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Imorse va det att kliva upp tidigt, nämligen 04.45 .
Konstigt nog så var jag inte sådär äckligt trött, som jag annars brukar vara. Upp o gjorde lite kaffe så va det bra sen :) Vi kom iväg hemifrån runt 06, och var framme i Ullared strax efter 8. Gick rätt fort att ta sig igenom varuhuset då jag visste vad jag ville ha. Blev inga direkta kläder till bebis, för det va så dåligt utbud på just bebiskläder så det lilla som vi behöver får jag köpa här hemma istället. Men det blev annat som behövdes till bebis så som täcke, kudde, lakan, sängkläder, snuttar, nappar, nappflaska, spjälsängs skydd.

William fick vinterkläder (jacka & termobyxor) + lite andra kläder. Det enda jag köpte till mig var trosor och amningsinlägg. Så jag är helt klart nöjd. Stannade på Ikea på hemvägen så jag fick köpt en ny låda till Williams hylla som han hade sönder i förra veckan.

Nu däremot är jag super trött så jag ska gå o lägga mig alldeles strax :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

ÅH! Vill också dit! :D

2010-08-19 @ 23:13:22
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Mammabea.se

Hoppas de kommer bilder på dina köp sen? :)

2010-08-19 @ 23:24:19
URL: http://mammabea.se
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Shopping är kul, speciellt när man ska handla åt dom små tkr ja ^^

2010-08-20 @ 18:16:44
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback