Besök av morbror Hans

2010-12-07 22:46:09 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har barnens morbror vart på besök :-) Med sig hade han julklappar, som vi öppnade idag :) Linus fick ett set med byxa och tröja och William fick en Buzz Lightyear dräkt. Behöver jag berätta hur nöjd han var? Det var knappt att jag fick av han den nu ikväll. Jösses!! Han har även vart ute och åkt pulka med Hasse, vilket troligtvis resulterade i en bruten tumme för morbror Hans. =/ Får hoppas det gick bra för han, han åkte till akuten när han kom hem så dom får plåstra om honom.

Har även tvättat upp all våran tvätt, det tog ett tag, usch!! Jag måste verkligen bli bättre på att tvätta oftare så det inte blir så här mycket. Nu sitter jag och väntar på att Linus ska vakna så jag kan ge han mat och gå och lägga mig och sova, börjar bli lite trött nu. Imorn ska William till dagis och jag ska luncha med Angelica & Kajsa :) Sen är Jörgen ledig i en vecka framöver :) Härligt!

Skönt att kunna få lite avlastning, och bara kunna lägga sig i ett bad tex när man vill, det blir ju inte att jag gör det när jag är ensam med båda två, då blir det en snabbdusch på typ 2 min.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh bada badkar längtar jag efter, men det jäkla avslaget får ju försvinna först (hata).



Ja duscharna och toabesöken blir inte långdragna direkt.

2010-12-07 @ 23:50:22
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback