♥ Dag 11 – Mina syskon.

2010-12-02 21:15:32 Tidsfördriv
» Kommentarer(0) «


Jag har 6 syskon varav 3 som jag har kontakt med .

Min äldsta bror är född 1953, och honom fick jag veta om efter pappas bortgång, framtills dess var han okänd. Ingen av oss syskon visste om honom för dödsattestet kom. Jag har ingen kontakt med honom, och vet inget direkt om honom, om jag inte minns helt galet så heter han Anders.

Sen har vi Eva-Lotta & Bosse . Som gick bort som bebisar, långt innan jag ens var påtänkt. Dom är födda 1961. (tror jag) .. Sen har vi Tommy som är född 26/8 1963 . Tommy har 2 barn (Madeleine & Isabel) som jag är faster till, och dom har 2 barn var. Vi har tyvärr ingen vidare kontakt, vilket är tråkigt. Han har inte träffat några av mina barn =/ ..

Hasse
är född 3/9 1979 och min mellanbror! Han är den jag har bäst kontakt med, och vi pratar ofta :-) William är jätte förtjust i Hasse. Hasse är den som alltid ställt upp för mig i vått o torrt, och alltid velat mitt bästa. Och jag älskar honom för det <3 Hasse jobbar som sjuksköterska/re på Akuten på Mölndals sjukhus. Så är ni där nån gång får ni leta efter "Syster Hans" ;-)
Lelle är född 18/2 1981 och är min yngsta storebror. Har ingen jätte bra kontakt med honom heller tyvärr. Men han är en människa med många bollar i luften. Han jobbar på Solresor i Göteborg.

 

Hasse & William



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback