♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta

2010-12-19 21:38:19 Tidsfördriv
» Kommentarer(0) «


När jag tänker på Pappa =/ i Januari är det 4 år sen han gick bort. Tror aldrig de kommer sluta göra ont, smärtan finns alltid där på ett sätt. Lika jobbigt varje år, när den dagen kommer. Inte trodde jag att jag skulle behöva begrava min pappa som 18-åring! Trodde inte heller att min pappa aldrig skulle få se mina barn =/ .. jobbigt!

Jag kan även gråta för mycket olika saker . Just nu är jag väldigt blödig! Jag grät som en tok när vi åkte hem från Neonatal efter Linus föddes. Tyckte det var jätte jobbigt att komma hem till "vardagen" . Jag gråter när jag hör en sorgsen låt, eller ser ett sorligt program eller film. Jag gråter när jag och Jörgen bråkar. Som sagt jag är väldigt blödig, så jag gråter för en himla massa saker, och de senaste så gråter jag rätt ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback