Fredag 101203

2010-12-03 08:20:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morsning Korsning! :) Dagen igår gick bra, åkte hemifrån vid halv 12 för o hinna lämna William hos farmor, och ge Linus en slurk mat till så han klarade sig under tiden jag låg i tandläkarstolen, och han sov hela tiden. :) Skönt! Och jag fick rotfyllt min tand, dagens stora lycka var ju att jag slapp betala, dom skulle visst ha gjort den här rotfyllningen under tiden jag hade fri tandvård, men inte hunnit så då fick jag det konstnadsfritt nu istället :) Helt perfekt! =)

Sen gick jag en snabbis inne i stan . Och hittade en julklapp till William :) Sen tillbaka för att hämta William, ge Linus mat igen och slänga lite mat i min egen mage. Sen åkte vi hem, det tar sin lilla stund med en 3-åring som ska gå och stanna och titta på allt. Så vi va hemma vid halv 7. Och strax därefter stenslocknade William i soffan. Sen vaknade han 5 imorse och panikskrek efter sin pappa =/ .. jobbigt när han gör det . Och somnade om gjorde han inte heller, försökte få han att somna om inne hos mig också, men det va dött lopp där.. Så pigg vill jag inte säga att jag är, men men..

Linus sover iaf igen . =) Och William har precis fått i sig lite frukost :) Tänkte jag skulle äta lite också. Dagens planer är att åka till BVC för 6-veckors kontroll :) Sen ska vi hem till Elina & David så William får leka med Bella och jag får snacka skit med Elina ^^ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback