Fredag 101217

2010-12-17 07:05:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon! Här har vi varit uppe sen klockan 6 "/ Mindre skoj! Men jag har såna problem med sömnen numera så de är sanslöst. Jag har typ inte sovit på 48 timmar, men kroppen kommer inte till ro. Jag sover på sin höjd max 2-3 timmar. Vilket resulterar i att jag är helt slut under dagen, och orkar inte speciellt mycket. Jag hoppas det snart ska ändra sig, det har inget med barnen och göra, för dom sover. Så det är inte dom som håller mig vaken om nätterna. Jaja, det ger sig väl..

William övergav sin mamma igår, och följde med sin faster hem. Så efter BVC gick jag och Linus hem till barnens farmor för att tanka honom, innan vi åkte hem. Tanken att behöva sitta ute och amma i kylan var inte så lockande. På kvällen kom Sara upp en sväng och drack lite kaffe ihop med mig, och tjötade skit :-) Najs! Och idag ska vi på mammafika :) Ska bara hitta dit, jag är inte helt hundra på vart det ligger, men vi får väl yra runt lite ^^ Haha!

Nu ska jag ta mig en kopp te! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback