Härligt !

2010-12-21 08:20:43 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Kom iväg till Överby igår. Mötte upp Jessica och tog en fika på Briggen, Linus passade på att käka, och sen hann vi inte så mycket mer innan det var dags för mig att hämta William. Så åkte och hämtade honom, och åkte tillbaka till Överby för att fortsätta handla. Så nu har jag fått handlat alla julklappar till barnen, nu får det räcka! Har en grej kvar att köpa till min gubbe, får se när jag kan få ta mig ner dit. Idag orkar jag inte åka ner. Idag känner jag bara för att slappa och ta det lugnt =) Tänker inte åka nånstans!!

William somnade vid halv 8 igår, sen var det bara jag och Linus vakna. Tror han har nån äta period på kvällen, för då vill han äta ganska ofta, eller ja han små snuttar. Men det lönade ju sig inatt, för han sov hela natten utan avbrott :) Så från 00-06! Jag har inte känt mig så här utvilad på jag vet inte ur länge. Kan väl bero på att jag inte fått mer än 3-timmars sammanhängande sömn sen Linus föddes. Så detta var välbehövligt.

Nu väntar jag på att Jörgen ska komma hem och köra William till dagis, det är vääääääldigt kallt ute, så jag känner inte för att dra ut Linus i den kylan just nu. Men just nu kommer han inte hem, för bilen startar inte. Antagligen pga kylan, så vi får se hur det blir med dagis för William.

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Samma här!



Å gym blir det för tusan inte tal om! hua! det är INTE jag! jag vill svettas i ensamhet! haha!

2010-12-21 @ 08:48:09
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Zara

Vad underbart med en hel natts sömn. Själv ska jag gå in och väcka Rut när som helst. Börjar bli dags för frukost. :-)

2010-12-21 @ 10:49:18
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Martina

låter som nu haft fult upp och en massa mys planer:)



god jul till er och ha de riktigt mysiugt

kram

2010-12-21 @ 16:44:28
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback