Lördag 101218

2010-12-18 11:04:22 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Sömn, vad är det? Jag har typ inte sovit på 3 dygn, fixar inte att sova när Linus hostar så. Men det är väl kanske ganska naturligt att man som mamma inte kan sova då ? Igår satt vi och kollade på Edward Scissorhands , när sen Linus vaknade så gick jag o la mig i sängen med honom för att amma, och då somnade jag. Sen har han hostat hela natten typ, det är på natten det är värst. Han hostar inte så mycket på dan, utan det är nätterna allt kommer =/ ..

Idag är det lördag, ska ner till Överby om en stund och byta Williams julklapp, vi köpte ju en Buzz Lightyear docka, men när jag kom hem upptäckte jag att den pratar Norska ?! Och sen bär det troligtvis av till Ikea :) Ska ju införskaffa oss en ny byrå till sovrummet, äntligen! Den vi har nu är inte lådorna så värst bra på. Nej, jag får ta min lillfis nu, han är inte alltför nöjd om man säger så ;P

Kommentarer
Postat av: Jelica

Jag brukar alltid höja huvudändan på spjälsängen när Grabbarna haft hosta när de var små. Det har hjälpt lite iaf :)

2010-12-18 @ 14:34:09
URL: http://ietthusiskogen.blogg.se/
Postat av: Emmy - Mamma till Jack o gravid med nr 2



Här har vi också hosta hela nätterna. Sjuuukt jobbigt är det :(

2010-12-18 @ 15:52:39
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Jelica

Sv: Om han sover jämte dig så lägg en kudde under honom så att han kommer upp lite och se om det funkar :)

Jag har aldrig kunnat slappna av när grabbarna sovit mellan oss så de har alltid fått sova i egen säng om de inte varit sjuka.



Hoppas Linus blir frisk från sin hosta snart!

2010-12-18 @ 18:51:06
URL: http://ietthusiskogen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mycket folk på Överby? Vi kom knappt in på ICA :p

2010-12-18 @ 22:17:04
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Bella

Var rädd om den lille, det är mycket virus ute på köpcentran nu!

2010-12-19 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback