Mitt i natten

2010-12-07 01:29:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nattsuddarn här ^^ .. Idag har William varit på dagis och busat med sina kompisar. Efter dagis åkte vi ner till Överby och köpte en till hårfärg, Sara & Emilia var här en sväng, och Sara hjälpte mig med håret, sen åt vi frukost tillsammans innan dom begav sig hemåt. Och jag fixade och donade lite hemma.. :)

Efter att jag hämtat William på dagis så åkte vi hem till barnens farmor och hälsade på. William lekte med Liam. Eller ja, dom bråkade mest om jag ska vara helt ärlig. Dom två är som två bröder. Haha ^^ . Nu ikväll har Sara vart här en stund, och Linus vaknade för inte så länge sen och var hungrig, men nu verkar han inte ha några planer på att somna om, enbart för att jag vill gå o lägga mig. ja ja, vad är väl en bal på slottet?

Jag är lite less också "/ .. jag tror jag slutade behandla svampen jag hade på brösten lite för tidigt, för nu är den tillbaka igen =/ Mindre kul, så nu är det bara att se fram emot ett par smärtsamma amningar framöver. Gilla läget va det väl? Imorn kommer iaf min storebror på besök, blir första gången han träffar Linus. =) Nej, om jag skulle försöka och söva lillskiten kanske ^^ hehe! Annars är risken att jag somnar här sittandes ;P

 


Kommentarer
Postat av: Martina

jobbigt att svampen inte vill försvinna eller att den kom tillbaka igen.

snygg du blev i håret med brunt:)



Hoppas ni får en bra vecka

kram

2010-12-07 @ 02:57:00
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback