Överby

2010-12-08 23:47:47 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Imorse lämnade Jörgen William på dagis när han kom hem från jobbet. Tur det, för Linus hade precis somnat så gott. Så då slapp vi traska iväg. Sen kom Angelica & Kajsa och hämtade oss, för en tripp till Överby :) Köpte en skjorta till William som han ska ha på jul =) Han kommer bli så tjusig så! Blev en lunch på Briggen, och sen hämtade jag ut ett paket som kommit på posten, en sängmobil till Linus. Egentligen en julklapp, men jag tror inte att han bryr sig om han får ett mindre på julafton av oss ^^

Efter att jag hämtat William på dagis bröt helvete lös "/ . Det tog oss en timma o gå hem från dagis, något som max tar en kvart i vanliga fall. Sen var han allmänt sur och grinig hela dagen, Linus har vart missnöjd med livet typ. Vart vaken sen 16-tiden, och han är vaken än! Vadå piggelin? Jörgen har vart sur han med, för han mår dåligt. Så ni kan ju gissa vilket toppen humör jag vart på i eftermiddag? Det är vid såna tillfällen man önskar att man var rökare igen, gud va gott det hade vart med en ciggarett då, men jag stog emot suget! :)

Imorn kommer ev. Williams dagiskompis hit o leker, men han hade lite ont av sin astma nu ikväll, så vi får se om det blir av. Nu tror jag faktiskt att Linus har somnat i gungan, så jag ska flytta över oss till sängen o krypa till kojs ! :)



Kommentarer
Postat av: Emily - Mamma till Vincent 22mån & gravid i vecka 31 ('v')

Vilken fin liten julklapp & så himla söt han är alltså=)=) Gosikillen.



Mm jag bävar för trotsbarn & bebis samtidigt. Jag hoppas trotsen blir lindrig men det verkar inte så. Haha ! Undra hur man ska räcka till för båda & orka?

2010-12-09 @ 10:54:13
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Linda- Felicia o Samuels mamma!

åh han är så liten och söt :) vilken fin säng mobil han fick :)

2010-12-09 @ 13:29:45
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej. Vill först tacka för din blogg:) Tycker den är jätte härlig att följa, speciellt följa med pojkarnas uppväxt. Själv så fick jag en liten pojke för 3v sen.Mitt första barn. Och eftersom Linus inte är så mycket äldre så tänkte jag fråga dig om du har haft problem med att pojkarna inte har velat ligga själva? Jag får inte min pojke till att sova eller ligga själv utan att han blir jätte ledsen. O det är så hjärtskärande när han börjar gråta, så man springer ju ditt och tar upp han. O på natten så vill han absolut inte sova själv utan han vill sova mellan mig och min sambo. Haha så åter igen till frågan, har du haft samma problem med dina pojkar och vad har du gjort för att få dem till att vilja sova/ligga själv?

2010-12-09 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback