Söndag 101205

2010-12-05 13:06:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Linus somnade jätte gott igår kväll till Dansbandskampen! Jag låg o frös i soffan, med tröja och täcke på mig =/  .. huuua! Sen satte jag på Eclipse o somnade i soffan, vaknade vid 12 av att Jörgen gick upp, och Linus vaknade och ville äta igen. Sen la jag han och gick o la mig jag med. Supertrött! Så inget vettigt fick jag gjort igår, ska se om de är ledigt i tvättstugan i eftermiddag, så jag kan få tvättat lite granna iaf. Den där tvätthögen växer ju hela tiden. Jag borde få en tvättmaskin i julklapp av Jörgen :-) *hint hint*

Idag gick jag inte upp förän kl var 12 typ. Och Jörgen kom hem från jobbet. Givetvis har Linus vaknat och ätit, men vi har somnat om igen efter det. Trötta familjen, eller så innebär att han sover så ruskigt gott i sitt babynest. Våran lilla mysbebis!! =) Nu sover han igen, och även Jörgen har gått o lagt sig. Vi har dessutom äntligen hittat en Buzz-docka till hyfsat rimligt pris som vi köpt nu! :) Tror vi kommer ha en kille som är överlycklig på Julafton! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback