Bröllops Skor

2010-02-25 09:30:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Igår gick jag och la mig tiiiidigt. Jag va så sjukt trött. Men bara efter några timmar med John Blund hörde jag en lite kille ropa "Mamma... Får komma o sova med dig?" Såklart han fick det! Men trots att vi har en stor dubbelsäng, tror ni han sov på Jörgens sida? Nepp skulle trängas med mig och dela på min kudde. Sötnos! Så vi har sovit trångt med gott inatt. William har ätit frukost och tagit sin medicin. Han är så himla duktig med medicinen, tar den utan nåt som helst tjat eller bråk. Mammas duttiga kille! =)

Idag ska jag ut till Överby en sväng, tänkte jag skulle köpa dom vita pumpsen till Bröllopet jag kikat på. Sen bara invänta att klänningen kommer så jag får prova den. Det är ju faktiskt bara 20 dagar kvar nu. Måste färga mitt hår tills dess också, men Sara har lovat att hon ska hjälpa mig. :) William är mycket bättre nu också, hade ingen feber på hela dagen igår, inget idag heller. Igår åt han även, och det har han inte gjort på flera dagar så det märks att han är på bättringsvägen, superskönt ! :)

Våra vigselringar är även färdiga nu, så det är bara att åka och hämta dom. Får se om vi kan hämta dom nu denna veckan. Jag längtar sååååå. Underbart! Nej, ja ska nog göra nåt vettigt.

Kommentarer
Postat av: marianne

Så bra att han tar medicinen då kanske han kan följa med ut en sväng om någon dag.

Lycka till

2010-02-25 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback