Februari

2010-02-02 10:32:31 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Gud va kass jag är på att uppdatera!
Men jag har haft fullt upp.. I lördags va det lite tjejkväll hemma hos Emma. Jätte skoj. :) Hihi! Söndagen skedde det inte så mycket, jag låg mest i sängen hela dagen, för jag hade så hemskt ont i magen =/ Men jag vet ju att det beror på mina tabletter, man kan få en del "magknip" då. Men det är bara att härda ut.

Igår var Amelie här på dan och pluggade, fick gjort ytterliggare en grej i Etiken, som dessutom blev Godkänd, Yaaaay! :) När hon åkt hem gick jag o hämtade William på dagis. Min lilla fiiis! <3 Ställde mig och fixade lite middag, fiskgratäng och potatismos . Sen kom Carina och hämtade William, för jag hade en tatueringstid. Som ni ser på bilden här nere, så det blev det på vänster handled och det står William 070824 .

Kristina gjorde också en tatuering, fast med Alice istället. :) Really najs! Jag är skit nöjd med min iaf, så nu smörjer jag o smörjer hela tiden :) Hehe. På hemvägen köpte vi med oss lite godis. =) Carina kom hem med en däckad liten kille, men de var bara att bära in han i sängen, så fortsatte han bara att sova! Medans jag o Kristina satte på en film o bara slappade, slutade med att hon sov över här också för klockan blev vääääääldigt sent. Så det kan gå ;P

Jag har precis diskat upp en disk, och nu ska jag ta mig en cigg och vila lite. Jag är rätt slut i kroppen.. Sen ska jag försöka få lite gjort i skolabetet också :)

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste fråga gjorde det ont på handleden, då jag också funderat på där.

Men så rädd att man ska dra sig ur efter bara ett streck. :O

2010-02-02 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback