Friday it is

2010-02-26 10:25:51 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Det blev ytterligare ett avsnitt av Vampire Diaries igår innan jag gick o la mig, haha! Så det kan gå ;P Men som sagt, man fastnar. Ska nog se några avsnitt till ikväll när William gått o lagt sig, Jörgen jobbar ju ändå.. Så jag har ändå ingen att umgås med. William vaknade och ville sova hos mig, men han fick allt somna om i sin egen säng. Vill inte att han ska vänja sig vid att sova inne hos oss. När han är sjuk går det ju an, men inte nu när han är frisk.

Vi ska snart ge oss iväg till BVC på 2,5 års kontroll :) Spännande. Undra hur lång han är. Han är ju lätt över 1 meter iaf. Det ser man ju bara på kläderna, han växer ju ur storlek efter storlek. Ska även möta Kristina där, hon skulle dit med Julia, och sen tar vi nog en liten fika. Mums! Annars kommer denna dagen bli rätt så lugn, hem och fixa lite middag skulle jag tro :)

Nej, nu ska vi snart iväg.. Så det är bäst att göra sig iordning!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Hur mäter dom barnen nu när dom är så stora? Har funderat på det, för 1,5 års kontrollen så skulle dom ju ligga där som man mäter bebisarna...

2010-02-26 @ 18:20:29
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback