Mysdag

2010-02-12 11:10:18 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Äntligen Freeedag =)
Äntligen slut på pluggveckan .. Nu ska vi ta oss en välförtjänt helg och bara vila upp oss. Imorse klev vi upp vid 8 när jörgen kom hem från jobbet och vi har inte gjort så himla mycket om jag ska vara riktigt ärlig. Ätit frukost, blöjbyte, och lite bus och lek. Nu sitter han och ser på Nicke Nyfiken 2 , vad annars? Och jag har precis ställt in en fiskgratäng i ugnen.. Börjar känna mig ganska så hungrig.. kan ju hoppas att William äter också. Det är ju ändå hans favorit mat! :)

Idag har vi inga som helst planer, men jag är allt lite sugen på att hitta på nåt.. Frågan är ju bara vad? Jörgen jobbar idag med 17-23 :/ Så honom är det ingen idé att involvera i våra planer. Helgen blir lugn, det enda vi har planerat är att tvätta imorn. Annars får vi väl se vad som händer. Kanske går ut en sväng sen o leker i snön om vi orkar ;P Hehe.

Ikväll kommer förmodligen en ny design upp :)
P&K M

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart! Trött på att se jultemat

2010-02-12 @ 19:21:36
Postat av: Rocky

Haha, så gulligt!! :)

2010-02-12 @ 20:37:13
URL: http://rocktheclock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback