Sömnlös Natt ..

2010-02-11 10:18:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn !
Igår va dagen fullspäckad .. Vi mötte Sara & Nicolina nere på stan vid 12 för att luncha! Blev Kinabuffé. Med oss fick vi Kristina, Christopher & Alice. =) Det va gott, och man blir alltid sådär äckligt mätt. Gick en runda i stan, hittade nog ett par skor jag kan tänka mig till bröllopet. Ett par enkla vita pumps. Really Najs! :)

Sen följde vi med Sara hem, och satt där o kikade efter olika klänningar tills vi hittade den jag la upp bild på. Sen tog vi bussen hem när hon åkte och tränade. Väl hemma somnade fisen på fläcken efter lite gooo välling och tandborstning. Jag däremot kunde inte alls somna när de var läggdags =/

Antagligen beror det på att jag har så svårt att somna när inte Jörgen är hemma.. Han är ju min trygghet, och jag gillar inte när han ska sitta köra på natten =( Tror inte man vänjer sig vid det, iaf inte jag. Så jag somnade vid halv 5 typ. William har hostat en del under natten också, så jag har inte kunnat sova för det. När klockan ringde vid 6 var jag helt död .. Så jag ringde till dagis och sa att William inte kom pga sin hosta.. Och sen la vi oss igen.

Så hela morgonen har vi legat i soffan under täcket och tittat på Bompa! Älskar när William är så mysig, när man själv är så trött =) Han är en riktig soffpotatis, precis som sin mamma !! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback