Suddenly Monday ..

2010-02-08 12:44:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


måndag måndag måndag ..
Tråkigaste dagen på hela veckan .. För det är såååå himla långt till helgen. =/ men men . Igår kväll låg jag bara o slappade i soffan, kollade på film och babblade i telefon, precis som vanligt! Dock kom jag inte i säng så himlans tidigt, men det beror nog på att jag sov en del på dagen. Får helt enkelt skylla mig själv.

Imorse klev vi upp vid 8, åt lite frukost o kikade på TV. Tills Carina kom o hämtade William så ja skulle få pluggat lite. Så jag har börjat med etiken, men de är så sjuuuukt mycket man ska göra. Men det hinns med det också =) Har även hunnit med att städa en aning, diska lite granna.. Så berget minskar.

Idag ska vi på Utvecklings samtal kl 16 på dagis! Tycker det ska bli jätte spännande hur det går för han =) Tror ju att det funkar jätte bra, vi har aldrig fått några klagomål på han iaf. Men det ska bli kul =) Nej om man kanske skulle fixa nåt att äta.. magen börjar änna kurra nu!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Mer bilder handsome girl ;)Blir själv sugen på åka till The studio :)

2010-02-08 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback