Underbara Fredag

2010-02-19 10:20:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Igår när Jörgen vaknat åkte vi iväg till Lilla Edet . Det blev inte riktigt dom ringarna vi tänkt oss helt, jag beställde den från Bild 1 som jag visade för några dagar sen. Men Jörgen valde en ganska så bred ring, slät. Den passade så fint på han, så jag tror han är nöjd. Fick lägga en handpenning på 1000 kr. Och sen skulle dom väl komma någon gång i nästa vecka :) Jag längtar tills vi får ha dom på sig .. Men det är ju bara en månad kvar :)

Sen åkte vi ut till Överby och handlade, men när vi skulle hem, fungerade inte fläkten på bilen, så va ganska så svårt att köra så eftersom det var en massa imma på rutan, så Sara och Toni fick komma. Så först tog dom med mig och William, så släppte Toni av oss, så jag och Sara kunde börja med maten.. Sen fick Toni åka upp till Överby igen för att hämta Jörgen och Jessica, men då hade han kört ner till parkeringshuset o fått bort all imma.. Så dom körde hem tillsammans. Och sen mumsade vi tacos för fulla muggar, det va riktigt gott :) Sen lekte barnen inne i Williams rum, och Nicolina va så söt :) Aw lilla goooing <3 Dock tyckte inte Williams alls att hon skulle leka med hans leksaker för då skulle han också leka med just den leksaken, men det är bara att dela med sig, och det vet han om. Han har inte ensamrätt på allt.

Sen kom Ilona o tjöta lite med oss, vi gick ner för att ta en cigg.. När vi helt plötsligt inser att dörren är låst . Kuuul!! Varken jag eller Ilona hade nyckel med oss, och ingen hade telefon, bara Ilona med 3's nät fungerade inte igår kväll. Så där stog vi som tre snögubbar, tillslut släppte tanten som bor längst ner in oss. Och tror ni killarna fattade nåt eller? Neeej, dom trodde typ vi hade gått upp på vinden, smarthuven!!

Ja man kan inte begära så mycket av en kille! Speciellt inte två :P
Idag ska jag ev ut en sväng .. med min underbara Sara :) Så ska ringa henne och babbla lite snart ..

Kommentarer
Postat av: Emily ('v') Mamma till Vincent

Va mysigt. . . hoppas ni får det bra ikväll :-)

2010-02-19 @ 11:33:24
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback