Utvecklingsamtal

2010-02-08 22:44:00 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Lite plugg har jag fått gjort idag .. =) Har även hunnit med lite städning och fixat med disken ! :) Vid 16-tiden åkte vi till Williams dagis för utvecklingsamtal och det var bara positivt vi fick höra om våran lilla kille. Hur framåt han är, fick massa beröm för hur tydlig han är i talet. Att han leker så bra ihop med andra barn, lika bra som han leker själv och sysselsätter sig själv. Att han var ett matvrak det visste vi ju sen innan.. Men på dagis äter han med både kniv o gaffel och delar maten själv. Ja bara en massa positivt! Så jag antar att vi gör ett bra jobb med honom :) Då känner man sig stolt som förälder :)

Efter dagis åkte vi till Överby för att titta på vigselringar! :) Ja ganska snart så ska vi gifta oss! Det blir en liten, privat cermoni.. Borgligt. Klart hade vi haft råd hade man kanske valt nåt lite större, men då ekonomin inte riktigt finns för det så har vi valt en liten cermoni. Men det duger jätte bra för mig. Jag hittade iaf en ring på Albrekts Guld som jag fastnade för, men vi ska kika på ett annat ställe först så får vi se vilken vi väljer. Är ju en hel djungel med vigselringar. Har iaf fått ifyllt hindersprövningsblanketten och blanketten om byte av efternamn. :) Så dom ska jag skicka in imorn. Äntligen känns de som att våra planer framskrider. Imorn ska jag ringa till kommunen om ett datum och kolla om de finns tider då! =)

William somnade jätte snällt idag, skönt att slippa bråka om läggningen för en gångs skull! Nu sitter jag och tittar på "När lammen tystnar" men ska snart gå o lägga mig, så jag orkar upp till dagislämningen imorn.

Kommentarer
Postat av: tess

grattis,va kul!! vi köpte våra ringar här: http://www.nordstansguld.se/ o vi blev jättenöjda! trevlig personal o bra service! lycka till!

2010-02-09 @ 09:06:32
Postat av: Mia

Gud så roligt att gifta sig. Oavsett om det är stort eller litet så är det ju underbart :)

2010-02-09 @ 09:14:22
Postat av: marianne

Så kul...Grattis. Är datum bestämt?

Lycka till

2010-02-09 @ 09:40:03
Postat av: Amelie

Vilket efternamn blir de? ;)

2010-02-09 @ 11:31:37
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: angelica

sv, tack^^ i thn på allsite försjäljning av el :)

2010-02-09 @ 15:30:16
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback