2010 Here We Are !

2010-01-01 10:56:46 Dagboken
» Kommentarer(6) «


God Morgon alla pigga o alla inte så pigga :P
Igår fick Jörgen åka iväg till Tanumstrand och jobba. Vilket betydde att jag och William fick sitta ensamma hemma, men det gjorde inte mig så mycket. Tycker nyår är så himla överskattat, man läser hur folk planerat nyår i flera månader, och givetvis måste alla supa. Jag sitter hellre hemma med min familj äter nåt gott o bara myser, så det är precis vad jag och William gjorde igår. Dock somnade han redan vid 20.30 så jag fick ha allt mys för mig själv :P heheh.

Låg i soffan hela kvällen och kollade på TV, först gick Harry Potter och Fenixorden , och sen kom Twilight ♥ ! Och sen somnade jag i soffan innan tolvslaget, så det kan gå :P Vaknade när klockan va runt 02 av att det va så himla tyst, ja det kanske inte var så konstigt, men jag slapp iaf allt skjutande =)

Rocky tyckte inte det va roligt! Väldigt nervös o rädd under kvällensgång =/ Lite jobbigt, så det sista gick han o la sig inne i vårat sovrum, o där låg han tills jag gick o la mig. Egentligen får han inte ligga i våran säng, men ja ett litet undantag får man väl ha ibland. Jörgen va inte hemma förän 5 imorse :/ Så han lär ju vara dödstrött.

Och just nu sitter William i soffan och tittar på Nicke Nyfiken.. Vad annars?!
Första Januari och allt nu, idag fyller Williams faster Jessica 36 år!
GRATTIS GRATTIS !!
Får se vad dagen har att erbjuda.. =) Nu ska jag joina Wille i soffan .

Hoppas ni har fått en bra start på det nya året! =)

Kommentarer
Postat av: natalie

Jag håller med dig, alla jag känner skulle supa igår, men som du säger, sitter hellre hemma med familjen och äter gott & myser, och det gjorde vi =) elias han la sig redan kl 18.00

2010-01-01 @ 11:05:59
URL: http://nataliehall.blogg.se/
Postat av: Jonetta - Mamma till Emilia -07 och Emma -08

tycker precis som du att det är väldigt överskattat!

och supa sig full verkar vara ett måste. jag vill hellre sitta hemma med barnen jag oxå, mina tjejer somnade vid 19 så jag fick också mysa helt ensam :) gott nytt år!

2010-01-01 @ 11:29:15
URL: http://mammajonetta.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hade bjudit över er till oss om vi inte hade blivit så många. Kram

2010-01-01 @ 12:22:32
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: natalie

Hej, nej han vaknade aldrig av raketerna som tur var =) det gjorde han inte förra året heller och då vart han bara 2 månader, men jag vaknade haha vart så trött så jag somnade kl 23, men här höll dom på och smälla till 01.00 och mamma & pappa som bor i skåne, där jag e född =) sa att dom smällde kl 03.00 såå jobbigt =( vaknade din lilla kille då?

2010-01-01 @ 15:11:44
URL: http://nataliehall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tänkte faktiskt på det igår när vi träffades på affärn. Men tyvärr va vi så många, blev 8 vuxna och 3 barn. Men en annan gång så :)

2010-01-01 @ 15:54:16
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra D

Vad skönt att se att ngn mer än vi faktiskt också tog det lungt. Alla ska förstora nyår så extremt..

God fortsättning..

2010-01-01 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback