Äntligen Fredag =)

2010-01-15 15:11:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Åh va skönt med helg!
Jag tycker jag är väl förtjänt av en ledig helg. Jag har grejjat med så mkt i skolan denna veckan, så från och med nu ska jag bara njuta tills på måndag då jag tar tag i det igen, på måndag är de föreläsning. Men det ska nog gå bra det. Idag har jag suttit med etiken och filat på den, men nu är den inskickad iaf, känns skönt. Man betar av lite granna så det inte är så mkt.

Strax ska vi åka och hämta William, sen kör Jörgen hem oss till Williams farmor, för där ska vi spendera eftermiddagen, käka lite middag och ha de bra :) Imorn har vi bjudit hem Jörgens familj för lite tacos, and I love it. På söndag fyller Jörgen 35, så då ska ja nog baka en tårta. =) Mysigt! Sen jobbar han 3 nätter och är lite ledig, kan vara skönt. Då får William lite pappatid med. Det tackar han nog absolut inte nej till. Hihi. Inte William heller för den delen, men de blir nog bra :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

när äru färdig för skolan då?:)

2010-01-15 @ 15:40:20
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback