Ny vecka .

2010-01-04 13:14:58 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Yaaay, datorn lever ! :)
Det första jag gjorde imorse var att ringa till HP , för teknisk support. Ja jag satt nog i telefon i 1,5 timma men jag fick igång datorn också! Jag fick köra om Windows o installera allt på nytt. Antagligen hade mitt gamla virus skydd raderas någon av systemfilerna i operativsystemet. Så nu är den tom på allt, nackdelen var ju att jag inte sparat alla mina bilder på den externa :/ Så 3 månaders bilder är putsväck :/ Men vad ska man göra?

Idag händer det nog inte så värst mycket .. Bara ta det lugnt. Funderar på om vi ska slänga ut granen nu snart, den är änna torr, och den suger inte åt sig vattnet som är i foten. Men ja, julen är ju ändå över så varför ska man ha kvar den egentligen? Igår var vi även ute och åkte pulka me William, vilket han älskar! Han gapar så skönt när de går fort nerför backen. =) Lilla älsklingen <3

Blir väl ut o åka lite idag med! :)
Imorn ska jag titta på lägenheten jag sökte, hoppas den är fin och vi kan få den :) Sara ska följa med, eftersom Jörgen inte kan. Han jobbar då nämligen. Det ska nog bli bra =)

Uppdaterar med lite bilder, när jag orkat föra över mina till datorn, det tar som sagt en stund :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

ny lägenhet? vad kul.. =) men flytta inte ni nyss, eller kanske är jag som tar fel.. var den fin då? kram kram

2010-01-04 @ 14:17:07
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: marianne

Flytta. Vart ska ni flytta? Innom trollhättan?

Hoppas det är ett bra område dit ni ska flytta.

LYcka till.

2010-01-04 @ 18:01:13
Postat av: Sandra

Va lägenheten fin nu då? :)

2010-01-04 @ 19:06:37
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan va jag läser fel då ;p haha. Är det inte rätt dyrt där uppe? Hittade en för 7200/månaden. Rätt saftigt

2010-01-04 @ 19:21:56
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men det lät ju väldigt billigt. Är det en 3a då? Hur många kvadrat?

2010-01-04 @ 19:54:04
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback